7 клас



                 
 Трудове навчання

  7 клас


21.05.2020

Тема: Технологія побутової діяльності. Я - споживач. Інформація про товари. Утилізація тари.
Завдання: зрозуміти права особи, як споживача; навчитися отримувати інформацію про товари ; зрозуміти необхідність утилізації тари.
Перегляньте відео :https://www.youtube.com/watch?v=Vn8qUslPl5E
  Перегляньте відео : https://www.youtube.com/watch?v=7sn7Ev7rUk0
Домашнє завдання :  прочитати параграф 28.



14.05.2020

Тема: Технологічний процес створення клумби з елементами ланшафтного дизайну. Захист проекту
Завдання: зрозуміти поняття ланшафтного дизайну і його зстосування, навчитися створювати проекти.  Знати які матеріали потрібні для створення ланшафтного дизайну та його елементів

Перегляньте відео тут:https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-u-7-klasi-z-temi-landshaftniy-dizayn-67528.html

 відео: https://www.youtube.com/watch?v=rCZSBZ-_YUk
Домашнє завдання :  створити проект клумби.

08.05.2020

Тема: Технологічний процес виготовлення елементів ланшафтного дизайну з деревини та інших матеріалів.
Завдання: зрозуміти поняття ланшафтного дизайну і його зстосування, навчитися створювати проекти.  Знати які матеріали потрібні для створення ланшафтного дизайну та його елементів

Перегляньте відео тут:https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-u-7-klasi-z-temi-landshaftniy-dizayn-67528.html

 відео: https://www.youtube.com/watch?v=rCZSBZ-_YUk
Домашнє завдання :  створити проект клумби.



30.04.2020

Тема: Технологія створення елементів ланшафтного дизайну. Висаджування рослин. Добір матеріалів та інструментів
Завдання: зрозуміти поняття ланшафтного дизайну і його зстосування, навчитися створювати проекти . Вміти висаджувати рослини. Знати які матеріали потрібні для створення ланшафтного дизайну.

Перегляньте відео тут:https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-u-7-klasi-z-temi-landshaftniy-dizayn-67528.html

 відео: https://www.youtube.com/watch?v=rCZSBZ-_YUk
Домашнє завдання :  створити проект клумби. 

23.04.2020

Тема: Елементи та матеріали у ланшафтному дизайні . Комбінування композиції клумби.

Завдання: зрозуміти поняття ланшафтного дизайну і його зстосування, навчитися створювати проекти .

Домашнє завдання :  створити проект клумби.


16.04.2020

Тема: Елементи ланшафтного дизайну.

Завдання: зрозуміти поняття ланшафтного дизайну і його зстосування, навчитися створювати проекти .

Домашнє завдання :  створити проект квітника



09.04.2020

Тема: Технологічний процес виготовлення штучних квітів з деревини. Надання рельєфної поверхні деталям, фарбування.  Складання деталей

Завдання: навчитися виготовляти деталі квітів з деревини, надавати рельєфну поверхню деталям та фарбувати їх. 

Перегляньте відео тут: https://www.youtube.com/watch?v=vXpcesjpz9k

Домашнє завдання : виготовляти деталі штучних квітів з деревини.  


02.04.2020

Тема: Виготовлення штучних квітів. Складання деталей у виріб.
Завдання: навчитися виготовляти деталі квітів.

Перегляньте відео тут: https://www.youtube.com/watch?v=vXpcesjpz9k

Домашнє завдання : виготовляти деталі штучних квітів. 




Основи здоров'я 

21. 05.2020.
Тема: Заходи профілактики інфекційних захворювань на державному та особистому рівнях.
Завдання:  з'ясувати, як можна попередити захворювання, що набули соціального значення. Зрозуміти як держава бореться із поширенням інфекційних хвороб; розробити основні правила для боротьби із інфекційними захворюваннями.
Домашнє завдання : прочитати параграф 29.



14. 05.2020

Тема: Профілактика захворювань, що набули соціального значення. Туберкульоз. Умови інфікування та розвитку. Ознаки захворювань.

Завдання:  з'ясувати, як можна попередити захворювання, що набули соціального значення. З'ясувати особливості захворювання на туберкульоз. Зрозуміти які ознаки захворювання можна визначити.

Прочитайте інформацію тут:  https://www.youtube.com/watch?v=g8g08EFEv5M
перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=yP06_axVpJY
Домашнє завдання : прочитати параграф 28.


08. 05.2020

Тема: Профілактика захворювань, що набули соціального значення. Особливості поширення ВІЛ - інфекції в Україні та світі. Причини і наслідки сигматизації та дискримінації.
Завдання:  з'ясувати, як можна попередити захворювання, що набули соціального значення. З'ясувати особливості захворювання на ВІЛ. зрозуміти, що таке сигматизація та дискримінація.

Домашнє завдання : прочитати параграф 27.


30.04.2020

Тема: Профілактика захворювань, що набули соціального значення. Наслідки вживання наркотиків. Наркотична залежність.
Завдання:  з'ясувати, як можна попередити захворювання, що набули соціального значення. З'ясувати наслідки вживання наркотиків.


Перегляньте відео тут: https://www.youtube.com/watch?v=JtTskStDlRw ; 
відео тут : https://www.youtube.com/watch?v=TvAKVIwLeD8
Домашнє завдання : прочитати параграф 25 - 26.



23.04.2020

Тема: Хвороби цивілізації. Профілактика серцево - судинних, онкологічних захворювань, діабету, ожиріння. Вплив комерційної реклами на здоров'я. 

Завдання:  з'ясувати які існують хвороби цивілізації, зрозуміти як потрібно займатися профілактикою захворювань. Проаналізувати вплив реклами на свідомість людини.

Домашнє завдання : прочитати параграф 25.



16.04.2020

Тема: Соціальні чинники. Види підліткових компаній. Ознаки небезпечних компаній

Завдання:  З'ясувати роль підліткових компаній та їх вплив на поведінку дітей. Визначити основні права дітей.


Домашнє завдання : прочитати параграф 24.



09.04.2020

Тема: Соціальні чинники здоров'я. Держава на захисті прав дитини. Вплив засобів масової інформації на здоров'я.

Завдання:  Визнатити основні чинники здоров'я, Визначити основні права дітей.

Перегляньте відео тут : https://www.youtube.com/watch?v=ogX_PuqRpkU

Домашнє завдання : прочитати парграф 23.
накреслити діаграму " держава на захисті прав дитини"
Виписати позитивний та негативний валив засобів масової інформації

02.04.2020

Тема: Чинники виживання в екстремальних ситуаціях. Конфлікти і здоров’я.

Завдання:  Навчитися технікам самоконтролю та позитивного мислення, Розпізнавати конфлікти поглядів та інтересів. 

Перегляньте відео тут :https://www.youtube.com/watch?v=ogX_PuqRpkU

Домашнє завдання : прочитати парграф 19-21.

Немає коментарів:

Дописати коментар