5 клас


                 

5 клас
Трудове навчання 

19. 05.2020

Тема: Побутові електроприлади у моєму житті.
Завдання: навчитися правильно користуватися побутовими електроприладами. Зрозуміти особливості експлуатації та зберігання електроприладів. Проаналізувати техніку безпеки при використанні  електроприладів.

Перегляньте відео:  https://www.youtube.com/watch?v=kJFbS70DwFs
перегляньте інформацію : https://www.schoollife.org.ua/219-2020/
Домашнє завдання: опрацювати параграф 22.



12. 05.2020

Тема:Технологічний процес виготовлення декоративних квітівіз дроту та ниток. Складання деталей у виріб. Захист поекту.
Завдання: навчитися виготовляти декоративні квіти. Розглянути основні технології обробки дроту.  Навчитися складати деталі у виріб.


Домашнє завдання: виготовити декоративні квіти.





05. 05.2020

Тема: Технологічний процес виготовлення декоративних квітів з дроту.
Завдання: навчитися виготовляти декоративні квіти. Розглянути основні технології обробки дроту. 


Домашнє завдання: виготовити декоративні квіти.


28 .04.2020

Тема:  Об'єкт проектної діяльності: декоративні квіти. Технологія обробки дроту. "Ганутель" як декоративна технологія.

Завдання: навчитися виготовляти декоративні квіти. Розглянути основні технології обробки дроту. 


Домашнє завдання: виготовити декоративні квіти.



21 .04.2020

Тема:  Технологічний процес виготовлення деталей прикраси.
Складання деталей у виріб.

Завдання: навчитися виготовляти прикраси з ниток, бісеру та стрічок. Складати основні деталі у виріб. Створювати індивідуальний дизайн.

Перегляньте відео :https://www.pinterest.com/pin/533817362055163612/
 перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=AzBHfKrP-a0

Домашнє завдання: виготовляти деталі та складати у виріб.


14.04.2020

Тема: Об'єкт проектної діяльності: прикраси з бісеру, ниток, стрічок. Конструкційні матеріали. Конструювання прикраси методом фантазування.

Завдання: навчитися виготовляти прикраси з ниток, бісеру та стрічок. Створювати індивідуальний дизайн.


Перегляньте :https://www.pinterest.com/pin/533817362055163612/
 перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=AzBHfKrP-a0

Домашнє завдання: виконати малюнок виробу, підготувати матеріали та почати виготовлення деталей прикраси.




07.04.2020

Тема: Випилювання пазлів

Завдання: навчитися випилювати деталі пазлів і обробляти їх краї.


Інструменти і матеріали: лобзик, копіювальний папір, олівець, шило, фанера, підставка під лобзик. 

Техніка безпеки: спецодяг, захист для очей , перегляньте відео :
https://www.youtube.com/watch?v=BJAP8ZI7MDY



 Перегляд відео:  https://www.youtube.com/watch?v=QdXSdjYFxLw
Домашнє завдання: виготовлення пазлів



31.03.2020

Тема: Випилювання пазлів

Завдання: навчитися випилювати деталі пазлів і обробляти їх краї.


Інструменти і матеріали: лобзик, копіювальний папір, олівець, шило, фанера, підставка під лобзик. 

Техніка безпеки: спецодяг, захист для очей , перегляньте відео :
https://www.youtube.com/watch?v=BJAP8ZI7MDY

Прийоми пиляння деталей пазлів.

 Перегляд відео:

https://www.youtube.com/watch?v=QdXSdjYFxLw



Основи здоров’я

19.05.2020

Тема: Відпочинок на природі. Правила купання у водоймах. Дії у небезпечних ситуаціях на воді.
Завдання: зрозуміти особливості поведінки привідпочинку на природі. Зрозуміти та запам'ятати правила купання у водоймах. Розробити алгоритм дій при небезпечних ситуаціях на воді.

 Перегляньте інформацію: https://www.youtube.com/watch?v=6cag-9zzKc4
Домашнє завдання: опрацювати параграф 29.
Виконати завдання в робочому зошиті ст. 62.


12.05.2020

Тема: Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння в зону підтоплення. Підручні рятувальні заходи.
Завдання: зрозуміти що таке стихійні лиха; проаналізувати правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння в зону підтоплення; зрозуміти як можна використовувати підручні рятувальні заходи.

Перегляньте відео : https://www.youtube.com/watch?v=jvTDEw-6OWI
Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=jnNsjcvtWUw
Домашнє завдання: опрацювати параграф 28.
Виконати завдання в робочому зошиті ст. 59 -61.



05.05.2020

Тема:Способи збереження природного середовища.
Завдання:зрозуміти що таке природне середовище;  які наслідки забруднення довкілля для людини.


Домашнє завдання: опрацювати параграф 28
виконати завдання у робочому зошиті ст. 59. 




28.04.2020

Тема: Безпечне довкілля. Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров'я людини.

Завдання:зрозуміти що таке безпечне довкілля;  які наслідки забруднення довклля длялюдини.


Домашнє завдання: опрацювати параграф 27
виконати завдання у робочому зошиті ст. 58. 


21.04.2020

Тема: Безпека на дворі, місця підвищенної небезпеки. Екстремалььні ситуації приспілкуванні з людьми.

Завдання: навчитися створювати алгоритм безпечної поведінки у місцях великого скупчення людей. Зрозуміти небезпеку ігор у  місцях з підвищенним ризиком.

 Перегляд відео:https://www.youtube.com/watch?v=ilmlgHbvUFo

Домашнє завдання: опрацювати параграф 26
виконати завдання у робочому зошиті ст. 55 - 57 



14.04.2020
Тема: Дитина в автономній ситуації

 Завдання: з'ясувати основні засоби порятунку у лісі; пояснити дії людини, коли застрягла у ліфті.
прочитайте інформацію : https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-za-temoyu-lyudina-v-avtonomniy-situaci-21151.html
перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=ilmlgHbvUFo
Домашнє завдання:    опрацювати параграф 23 ,  
 виконати завдання у Робочому зошиті : ст 53 - 57 .





07.04.2020
Тема: Безпека в побуті і навколишньому середовищі. Пожежна безпека.

 Завдання: вивчити схему евакуації з приміщення школи. Навчитися захищати органи дихання від отруйних газів. Здійснити обстеження безпеки своєї оселі.
Домашнє завдання: 
 опрацювати параграф 22,  
 виконати завдання у Робочому зошиті : ст 50- 52. Вправа 25,  
у зошиті: зробити схему трикутника вогню.



31.03.2020
Тема: Безпека спілкування в інтернеті
 Завдання: навчитися безпечно спілкуватися в інтернеті
Компютерні віруси:
Комп’ютерний вірус – це невелика програма, яка має здатність розмножуватися  та знищувати інформацію, блокувати роботу комп’ютера. На сьогоднішній день відомо понад 50 тисяч вірусів і їх кількість зростає кожного дня. Проявляється дія вірусів на комп’ютері по різному: уповільнення роботи, затримки при виконанні програм, незрозумілі зміни у файлах, зникнення файлів, візуальні ефекти, форматування жорсткого диска, незрозумілі системні повідомлення та звукові ефекти, самовільне відкривання браузером деяких сайтів (рекламного характеру) та інше.
Одним із видів вірусів є хробаки. Вони схожі на віруси, так як розмножуються
роблять власні копії, але на відміну від вірусів не потребують носія і передаються здебільшого через електронну пошту. Хоча спершу хробаки були не були шкідливими, нинішні їхні різновиди спричиняють значні перезавантаження мереж і можуть руйнувати файли. Так, вірус Mellisa, перший з тих, що атакували системи електронної пошти, з моменту своєї появи в 1991 році заподіяв збитків на 80 млн. длр.
Хакери та крекери.
Ха кер (від англ. to hack — рубати) — особливий тип комп'ютерних спеціалістів. Нині так часто помилково називають комп'ютерних хуліганів, тобто тих, хто здійснює неправомірний доступ до комп'ютерів та інформації. Інколи цей термін використовують для позначення спеціалістів взагалі — у тому контексті, що вони мають дуже детальні знання в якихось питаннях, або мають достатньо нестандартне і конструктивне мислення. З моменту появи цього слова в формі комп'ютерного терміну (започаткованого в 1960-ті роки), в нього з'явилися достатньо різноманітні значення.
Обдарований програміст, ентузіаст своєї справи, прихильник свободи та відкритості інформації.
Крекер — Спеціаліст в області комп'ютерних технологій, діяльність якого пов'язана з намаганням отримати несанкціонований доступ до систем із секретною (конфіденційною) інформацією, комп'ютерний злочинець. [2]
Одним із інструментів хакера та крекера є троянський кінь.
Троянський кінь – це комп'ютерні програми, які добре вміють маскуватися під програмні продукти, а насправді виконують різні користувачем дії (збирають та пересилають, змінюють або псують інформацію, використовують ресурси комп'ютера на власний розсуд).[3]
Ці віруси самостійно не розмножуються. Вони видають себе за корисні програми, провокуючи користувача самостійно їх встановити
Спам (англ. spam) — масова розсилка кореспонденції рекламного чи іншого
характеру людям, які не висловили бажання її одержувати. Передусім термін «спам» стосується рекламних електронних листів. Також вважаються спамом освідчення в коханні на електронну пошту, в чатах, соціальних мережах і т.п. Найчастіше спам використовують для розсилання реклами, але є й інші сфери його застосування:
- реклама незаконної продукції
- нігерійські листи (ноді спам використовується для того, щоб виманити гроші
в одержувача листа. Найпоширеніший спосіб одержав назву «нігерійські
листи», тому що дуже багато таких листів приходило з Нігерії. Такий лист
містить повідомлення про те, що одержувач листа може одержати якимось
чином велику суму грошей, а відправник може йому в цьому допомогти.
Потім відправник листа просить перерахувати йому трохи грошей:
наприклад, для оформлення документів чи відкриття рахунку. Виманювання
цієї суми і є метою шахраїв.)
- фітинг
- масове розсилання листів релігійного змісту
- масове розсилання листів, містять комп’ютерні віруси
- масове розсилання листів з метою виведення комп’ютерної системи із ладу.
Домашнє завдання:
·        Прочитати параграф 20,
·        виконати завдання у Робочому зошиті на ст. 45- 46.


07.04.2020
Тема: Безпека в побуті і навколишньому середовищі. Пожежна безпека.

 Завдання: вивчити схему евакуації з приміщення школи. Навчитися захищати органи дихання від отруйних газів. Здійснити обстеження безпеки своєї оселі.
Домашнє завдання: 
 опрацювати параграф 22,  
 виконати завдання у Робочому зошиті : ст 50- 52. Вправа 25,  
у зошиті: зробити схему трикутника вогню.

Немає коментарів:

Дописати коментар