5 клас
Трудове навчання
05. 05.2020
Трудове навчання
19. 05.2020
Тема: Побутові електроприлади у моєму житті.
Завдання:
навчитися правильно користуватися побутовими електроприладами. Зрозуміти особливості експлуатації та зберігання електроприладів. Проаналізувати техніку безпеки при використанні електроприладів.
Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=kJFbS70DwFs
перегляньте інформацію : https://www.schoollife.org.ua/219-2020/
Домашнє завдання: опрацювати параграф 22.
перегляньте інформацію : https://www.schoollife.org.ua/219-2020/
Домашнє завдання: опрацювати параграф 22.
12. 05.2020
Тема:Технологічний процес виготовлення декоративних квітівіз дроту та ниток. Складання деталей у виріб. Захист поекту.
Завдання:
навчитися виготовляти декоративні квіти. Розглянути основні технології обробки дроту. Навчитися складати деталі у виріб.
Перегляньте відео: http://www.kidmade.com.ua/ukr/article/ehnika-ganytel.html
відео: https://art-fashn.ru/mylo/ganutel-master-klass-shemy-i-tehnika-dlya-nachinayushhih.html
відео: https://art-fashn.ru/mylo/ganutel-master-klass-shemy-i-tehnika-dlya-nachinayushhih.html
Домашнє завдання: виготовити декоративні квіти.
05. 05.2020
Тема: Технологічний процес виготовлення декоративних квітів з дроту.
Завдання:
навчитися виготовляти декоративні квіти. Розглянути основні технології обробки дроту.
Перегляньте відео: http://www.kidmade.com.ua/ukr/article/ehnika-ganytel.html
відео: https://art-fashn.ru/mylo/ganutel-master-klass-shemy-i-tehnika-dlya-nachinayushhih.html
відео: https://art-fashn.ru/mylo/ganutel-master-klass-shemy-i-tehnika-dlya-nachinayushhih.html
Домашнє завдання: виготовити декоративні квіти.
28 .04.2020
Тема: Об'єкт проектної діяльності: декоративні квіти. Технологія обробки дроту. "Ганутель" як декоративна технологія.
Завдання:
навчитися виготовляти декоративні квіти. Розглянути основні технології обробки дроту.
Перегляньте відео: http://www.kidmade.com.ua/ukr/article/ehnika-ganytel.html
відео: https://art-fashn.ru/mylo/ganutel-master-klass-shemy-i-tehnika-dlya-nachinayushhih.html
відео: https://art-fashn.ru/mylo/ganutel-master-klass-shemy-i-tehnika-dlya-nachinayushhih.html
Домашнє завдання: виготовити декоративні квіти.
21 .04.2020
Тема: Технологічний процес виготовлення деталей прикраси.
Складання деталей у виріб.
Завдання: навчитися виготовляти прикраси з ниток, бісеру та стрічок. Складати основні деталі у виріб. Створювати індивідуальний дизайн.
Перегляньте відео :https://www.pinterest.com/pin/533817362055163612/
перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=AzBHfKrP-a0
Домашнє завдання: виготовляти деталі та складати у виріб.
14.04.2020
Тема: Об'єкт проектної діяльності: прикраси з бісеру, ниток, стрічок. Конструкційні матеріали. Конструювання прикраси методом фантазування.
Завдання: навчитися виготовляти прикраси з ниток, бісеру та стрічок. Створювати індивідуальний дизайн.
Перегляньте :https://www.pinterest.com/pin/533817362055163612/
перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=AzBHfKrP-a0
Домашнє завдання: виконати малюнок виробу, підготувати матеріали та почати виготовлення деталей прикраси.
Тема: Об'єкт проектної діяльності: прикраси з бісеру, ниток, стрічок. Конструкційні матеріали. Конструювання прикраси методом фантазування.
Завдання: навчитися виготовляти прикраси з ниток, бісеру та стрічок. Створювати індивідуальний дизайн.
Перегляньте :https://www.pinterest.com/pin/533817362055163612/
перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=AzBHfKrP-a0
Домашнє завдання: виконати малюнок виробу, підготувати матеріали та почати виготовлення деталей прикраси.
07.04.2020
Тема: Випилювання пазлів
Завдання: навчитися випилювати деталі пазлів і обробляти їх краї.
Інструменти і матеріали: лобзик, копіювальний папір, олівець, шило, фанера, підставка під лобзик.
Техніка безпеки: спецодяг, захист для очей , перегляньте відео :
https://www.youtube.com/watch?v=BJAP8ZI7MDY
Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=QdXSdjYFxLw
Тема: Випилювання пазлів
Завдання: навчитися випилювати деталі пазлів і обробляти їх краї.
Інструменти і матеріали: лобзик, копіювальний папір, олівець, шило, фанера, підставка під лобзик.
Техніка безпеки: спецодяг, захист для очей , перегляньте відео :
https://www.youtube.com/watch?v=BJAP8ZI7MDY
Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=QdXSdjYFxLw
Домашнє завдання: виготовлення пазлів
31.03.2020
Тема: Випилювання пазлів
Завдання: навчитися випилювати деталі пазлів і обробляти їх краї.
Інструменти і матеріали: лобзик, копіювальний папір, олівець, шило, фанера, підставка під лобзик.
Техніка безпеки: спецодяг, захист для очей , перегляньте відео :
https://www.youtube.com/watch?v=BJAP8ZI7MDY
Прийоми пиляння деталей пазлів.
Перегляд відео:
Тема: Випилювання пазлів
Завдання: навчитися випилювати деталі пазлів і обробляти їх краї.
Інструменти і матеріали: лобзик, копіювальний папір, олівець, шило, фанера, підставка під лобзик.
Техніка безпеки: спецодяг, захист для очей , перегляньте відео :
https://www.youtube.com/watch?v=BJAP8ZI7MDY
Прийоми пиляння деталей пазлів.
Перегляд відео:
https://www.youtube.com/watch?v=QdXSdjYFxLw
Основи здоров’я
28.04.2020
19.05.2020
Тема: Відпочинок на природі. Правила купання у водоймах. Дії у небезпечних ситуаціях на воді.
Завдання: зрозуміти особливості поведінки привідпочинку на природі. Зрозуміти та запам'ятати правила купання у водоймах. Розробити алгоритм дій при небезпечних ситуаціях на воді.
Перегляньте інформацію: https://www.youtube.com/watch?v=6cag-9zzKc4
Домашнє завдання: опрацювати параграф 29.
Виконати завдання в робочому зошиті ст. 62.
Виконати завдання в робочому зошиті ст. 62.
12.05.2020
Тема: Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння в зону підтоплення. Підручні рятувальні заходи.
Завдання: зрозуміти що таке стихійні лиха; проаналізувати правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння в зону підтоплення; зрозуміти як можна використовувати підручні рятувальні заходи.
Перегляньте інформацію: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-z-osnov-zdorova-u-5-klasi-na-temu-stihijni-liha-15386.html
Перегляньте відео : https://www.youtube.com/watch?v=jvTDEw-6OWI
Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=jnNsjcvtWUw
Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=jnNsjcvtWUw
Домашнє завдання: опрацювати параграф 28.
Виконати завдання в робочому зошиті ст. 59 -61.
Виконати завдання в робочому зошиті ст. 59 -61.
05.05.2020
Тема:Способи збереження природного середовища.
Завдання:зрозуміти що таке природне середовище; які наслідки забруднення довкілля для людини.
Перегляд відео:https://www.youtube.com/watch?v=4eNtC0qQM6U
відео тут : https://ukrainian.voanews.com/a/sim-porad-yaki-dopomozhut-zberegty-dovkillia-ta-sche-zekonomyty/4618831.html
відео тут : https://ukrainian.voanews.com/a/sim-porad-yaki-dopomozhut-zberegty-dovkillia-ta-sche-zekonomyty/4618831.html
Домашнє завдання: опрацювати параграф 28
виконати завдання у робочому зошиті ст. 59.
28.04.2020
Тема: Безпечне довкілля. Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров'я людини.
Завдання:зрозуміти що таке безпечне довкілля; які наслідки забруднення довклля длялюдини.
Перегляд відео:https://www.youtube.com/watch?v=4eNtC0qQM6U
відео тут : https://ukrainian.voanews.com/a/sim-porad-yaki-dopomozhut-zberegty-dovkillia-ta-sche-zekonomyty/4618831.html
відео тут : https://ukrainian.voanews.com/a/sim-porad-yaki-dopomozhut-zberegty-dovkillia-ta-sche-zekonomyty/4618831.html
Домашнє завдання: опрацювати параграф 27
виконати завдання у робочому зошиті ст. 58.
21.04.2020
Тема: Безпека на дворі, місця підвищенної небезпеки. Екстремалььні ситуації приспілкуванні з людьми.
Завдання: навчитися створювати алгоритм безпечної поведінки у місцях великого скупчення людей. Зрозуміти небезпеку ігор у місцях з підвищенним ризиком.
Перегляд відео:https://www.youtube.com/watch?v=ilmlgHbvUFo
Домашнє завдання: опрацювати параграф 26
виконати завдання у робочому зошиті ст. 55 - 57
14.04.2020
Тема: Дитина в автономній ситуації
Завдання: з'ясувати основні засоби порятунку у лісі; пояснити дії людини, коли застрягла у ліфті.
прочитайте інформацію : https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-za-temoyu-lyudina-v-avtonomniy-situaci-21151.html
перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=ilmlgHbvUFo
прочитайте інформацію : https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-za-temoyu-lyudina-v-avtonomniy-situaci-21151.html
перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=ilmlgHbvUFo
Домашнє завдання: опрацювати параграф 23 ,
виконати
завдання у Робочому зошиті : ст 53 - 57 .
07.04.2020
Тема: Безпека в побуті і навколишньому середовищі. Пожежна безпека.
Завдання:
вивчити схему евакуації з приміщення школи. Навчитися захищати органи
дихання від отруйних газів. Здійснити обстеження безпеки своєї оселі.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 22,
виконати
завдання у Робочому зошиті : ст 50- 52. Вправа 25,
у зошиті: зробити схему трикутника вогню.
31.03.2020
Тема: Безпека спілкування в інтернеті
Завдання: навчитися
безпечно спілкуватися в інтернеті
Комп’ютерні віруси:
Комп’ютерний вірус – це
невелика програма, яка має здатність розмножуватися та знищувати інформацію, блокувати роботу
комп’ютера. На сьогоднішній день відомо понад 50 тисяч вірусів і їх кількість
зростає кожного дня. Проявляється дія вірусів на комп’ютері по різному:
уповільнення роботи, затримки при виконанні програм, незрозумілі зміни у
файлах, зникнення файлів, візуальні ефекти, форматування жорсткого диска,
незрозумілі системні повідомлення та звукові ефекти, самовільне відкривання браузером
деяких сайтів (рекламного характеру) та інше.
Одним із видів вірусів є
хробаки. Вони схожі на віруси, так як розмножуються
роблять власні копії, але на
відміну від вірусів не потребують носія і передаються здебільшого через
електронну пошту. Хоча спершу хробаки були не були шкідливими, нинішні їхні
різновиди спричиняють значні перезавантаження мереж і можуть руйнувати файли.
Так, вірус Mellisa, перший з тих, що атакували системи електронної пошти, з
моменту своєї появи в 1991 році заподіяв збитків на 80 млн. длр.
Хакери та крекери.
Ха кер (від англ. to hack —
рубати) — особливий тип комп'ютерних спеціалістів. Нині так часто помилково
називають комп'ютерних хуліганів, тобто тих, хто здійснює неправомірний доступ
до комп'ютерів та інформації. Інколи цей термін використовують для позначення
спеціалістів взагалі — у тому контексті, що вони мають дуже детальні знання в
якихось питаннях, або мають достатньо нестандартне і конструктивне мислення. З моменту
появи цього слова в формі комп'ютерного терміну (започаткованого в 1960-ті
роки), в нього з'явилися достатньо різноманітні значення.
Обдарований програміст,
ентузіаст своєї справи, прихильник свободи та відкритості інформації.
Крекер — Спеціаліст в
області комп'ютерних технологій, діяльність якого пов'язана з намаганням
отримати несанкціонований доступ до систем із секретною (конфіденційною)
інформацією, комп'ютерний злочинець. [2]
Одним із інструментів хакера
та крекера є троянський кінь.
Троянський кінь – це
комп'ютерні програми, які добре вміють маскуватися під програмні продукти, а
насправді виконують різні користувачем дії (збирають та пересилають, змінюють
або псують інформацію, використовують ресурси комп'ютера на власний розсуд).[3]
Ці віруси самостійно не
розмножуються. Вони видають себе за корисні програми, провокуючи користувача
самостійно їх встановити
Спам (англ. spam) — масова
розсилка кореспонденції рекламного чи іншого
характеру людям, які не висловили
бажання її одержувати. Передусім термін «спам» стосується рекламних електронних
листів. Також вважаються спамом освідчення в коханні на електронну пошту, в
чатах, соціальних мережах і т.п. Найчастіше спам використовують для розсилання
реклами, але є й інші сфери його застосування:
- реклама незаконної
продукції
- нігерійські листи (ноді
спам використовується для того, щоб виманити гроші
в одержувача листа.
Найпоширеніший спосіб одержав назву «нігерійські
листи», тому що дуже багато
таких листів приходило з Нігерії. Такий лист
містить повідомлення про те,
що одержувач листа може одержати якимось
чином велику суму грошей, а
відправник може йому в цьому допомогти.
Потім відправник листа
просить перерахувати йому трохи грошей:
наприклад, для оформлення
документів чи відкриття рахунку. Виманювання
цієї суми і є метою
шахраїв.)
- фітинг
- масове розсилання листів
релігійного змісту
- масове розсилання листів,
містять комп’ютерні віруси
- масове розсилання листів з
метою виведення комп’ютерної системи із ладу.
Домашнє завдання:
·
Прочитати
параграф 20,
·
виконати
завдання у Робочому зошиті на ст. 45- 46.
07.04.2020
Тема: Безпека в побуті і навколишньому середовищі. Пожежна безпека.
Завдання: вивчити схему евакуації з приміщення школи. Навчитися захищати органи дихання від отруйних газів. Здійснити обстеження безпеки своєї оселі.
Домашнє завдання:
опрацювати параграф 22,
виконати
завдання у Робочому зошиті : ст 50- 52. Вправа 25,
у зошиті: зробити схему трикутника вогню.
Немає коментарів:
Дописати коментар